Sthlm e såååå häftigt???

En blogg jag följer slaviskt är skriven av en tjej från Linköping som flyttat till Sthlm.
Jag följer inte den här bloggen för att den är bra, utan för att jag gillar att ha något att störa mig på.
Är ganska medveten om att tjejen i fråga är ute efter att provocera, har nog BlondinBella som förebild.
Kan ju kännas lite tragiskt iom att BlondinBella är typ 17 år och den här tjejen närmare 25.
Hursomhelst....
Hon skriver oavbrutet om hur bra hon trivs i Sthlm, vilket är roligt för henne.
Jag undrar dock vad det är hon försöker bevisa, och varför.
Visst är Sthlm en stad med många möjligheter, skulle själv kunna tänka mig att flytta dit.
Men är det inte lite "so last year" att tycka att just den staden är så otroligt häftig och tuff?

Kommentarer
Postat av: Mumin

Är det månne en blogg som skrivs av din namne?

2008-07-08 @ 18:39:40
Postat av: Karrow

nej, nu förstår jag ingenting.

menar du gynning eller kluft? :)

2008-07-08 @ 20:38:02
URL: http://karrowbarrow.blogg.se/
Postat av: ..............

Karolina Bohlin kanske? Enligt den coola människan e ju allt "So last year" För hon e nog den häfigaste människan jag vet, "so last year" o se ut som skit i bikini tycker jag :D Har ni aldrig funderat på vad den människan vill få ut av skrivandet, folk läser hennes blogg o skrattar men de fattar väl inte hon för hon e så jävla 2008 !

2008-07-08 @ 21:22:12
Postat av: Karrow

jag kommer inte bekräfta ......:s kommentar

hade jag velat avslöja vem bloggerskan var hade jag gjort det från första början

2008-07-08 @ 21:38:00
URL: http://karrowbarrow.blogg.se/
Postat av: Mumin

..... och jag är visst inne på samma spår ;-)

Men vilka är vi att veta vad "So last year" är? Vi bor ju kanskeinte på Liiiidingö, hänger med "Hair" och gör Stureplan osäkert.

2008-07-09 @ 06:24:58
Postat av: ..........

Haha precis=) Du fattar grejen! Vi e så jävla last year som bor här! =)

2008-07-09 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0