Tvådagars

Den här helgen hade jag planerat in ett Platensbesök på fredagen.
Det blev förfest hos Stickan.
Trevligt, utgången var oxå bra, men inte mer än så.
Var sjukt seg i lördags.
Bokade t.om. om min tvättid till söndagen.
Framåt kvällen pratade jag med Maggan på MSN.
Han var oxå lite småseg efter fredagen, men skulle ändå ut.
Nuckan och Fidde var båda hemma och festsugna.
Så vid halv tio knatade jag iväg till Maggan och drack lite vin.
Vi gick därefter till Harrys och röjde.
En av de bättre utgångarna på länge faktiskt.
Var förvånansvärt pigg igår, tvätten gick som en dans.
Imorse 05.45 när väckarklockan ringde var det dock inte lika muntert.
Så fort jag kom hem från jobbet slängde jag mig på soffan och tog världens längsta powernap,
Tur att jag har sovmorgon imorn, för sova kommer jag nog inte kunna göra på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0