Förbannad

Jag förstår inte hur man kan kalla sig människa efter att ha förnedrat en annan människa.
I helgen skedde två sexuella övergrepp i Linköping.
Jag får spykänslor när jag tänker på de här svinen.
Hoppas samvetet kommer ifatt dem så småningom, att de kommer våndas resten av sina liv.
Sexualförbrytare borde även offentligöras så fort de blivit dömda.
De är sjuka människor som troligen aldrig blir friska, därför borde samhället varnas.
Nu bor vi ju tyvärr i mes-Sverige där dessa as istället får vård och därefter kan leva ett normalt liv.
Visst att jag skrev innan att dessa svin inte blir friska, vilket då innebär att de är sjuka.
Men varför hjälpa en ond sjuk människa om det ändå inte hjälper?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0