Helgen som var

Liten uppdatering från helgen kommer här.

Nationaldagen firades i Slaka med familj och grannar.
Det roligaste där var när jag misstog en stol för att vara en rullstol.
"Men Jeanette, vad har du gjort?" Hahaha
Här nedan ser ni mig när jag sitter i den.



Efter nationaldagsfesten begav vi oss ner till Lambohov och firade Malin, sen åkte jag hem.

I lördags var det förfest hos Marie med gänget.
Trevligt att träffa alla, det var ett tag sen.
Vi gick till Harrys, vilket var sådär när man var nykter.
Stelt att dansa.
Kändes som jag räknade varenda danssteg plus att jag kände mig som en tönt.

Igår tog jag en sväng på stan med Marie.
Det var varmt!
Kikade på midsommarklänningar.
Såg några fina, men det var för varmt för att shoppa.
Sen åkte jag till Slaka och därefter Maxi med mamma och Sofia.
Mamma hade spenderarbyxorna på sig och bjöd mig och Sofia på två fulla matkassar var.
Snäll hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0