Midsommar 2008 på Snyggboda

Vi anlände ganska exakt 13.00, pigga och glada.
Den första ölen på sju veckor var god, dock pissljummen.
Vi startade upp med sillunch, mycket trevligt.
Därefter var det mingel och lite dans.
Sen var det dags för sjukamp.
Grenarna var bl.a. irländsk julafton, fem på skidor, tampongleken och penna i flaska.
Roligast var när Jeanettes bror Fredrik körde irländks julafton och sprang ut i hästhagen, och hade ner stängslet.
Efter sjukampen var det dags för grillning.
Länge sen jag åt nåt så gott.
Marinad är helt klart underskattat.
Funderar på börja marinera allt jag äter.
När grillningen var över dansade jag, skriver jag, för det var typ bara jag som dansade.
De andra for runt lite överallt.
Upptäckte dagen efter att jag missat allt smaskigt som hänt p.g.a. min dans.
Skitsamma, för jag hade så roligt!

Återkommer med bilder, hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0