Sommarplaner

Ja, då satt man här som ett frågetecken.
Mina arbetsplaner för sommaren ser mörka ut, ev. att jag kommer vara arbetslös.
Vad sysselsätter man sig då med?
Arbetslösheten kommer ju inte direkt generera i någon större inkomst.
Får väl ta en vecka upp till Norrland och hälsa på de gamla.
Sen kanske jag kan ta på mig att vara husvakt om mina föräldrar åker iväg på något skoj.
Beach-08 har det gått sådär med, så det får fortsätta under sommaren.
Höst-08 kanske är något att eftersträva.
Ska ta mig i kragen och gå långpromenader varje morgon, annars är risken mycket stor att jag vänder på dygnet.
Usch vad deprimerande....

Men med detta underbara väder kan jag inte annat än att småle typ hela tiden ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0