Tandläkaren

Idag 13.10 hade jag tandläkartid.
Jag har rejäl tandläkarskräck vilket gjorde att jag hade stört ont i magen sen igårkväll.
Sofia var snäll och följde med, men hon väntade i väntrummet.
Jag var extra nervös eftersom jag sagt upp mitt abonnemang.
Var inställd på att jag skulle ha typ 10 hål.
När jag kom dit fick jag dock den glada nyheten att detta var mitt sista besök på abonnemanget jag betalade förra året.
Det kostade asså gratis. :)
Fick också den glada nyheten att jag endast hade lite tandsten på två tänder.
Besöket var slut på fem minuter.
Finns det någon skönare känsla än när man gått och haft ångest över något en längre tid och det sen avklaras utan några som helst problem?
Det rullar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0