K.Larssons påsk

Såhär kommer den stundande påsken se ut:
NORRLAND!

Imorgon på långfredagen åker jag tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster bil upp till morföräldrarna i Norrland.
Mormor har börjar bli lite snurrig och har därför flyttat in på ett ålderdomshem i byn.
Där bor även morfar för tillfället då han har ramlat och brutit något ben, osäker på vilket.
Så vårat besök kommer ganskA lägligt.
Har köpt ett varsitt påskägg till dem innehållande godis och trisslotter.
Hoppas det livar upp stämningen något.

På Annandagen åker Sofia och pappa hem till Linköping och jobb som väntar.
Då jag jobbar inom skolan har jag lov nästkommande vecka och ställer därför upp och stannar kvar till fredagen med mamma.
Det blir en härlig tågresa hem sen, undrar hur många timmar den tar?
Sist tog det 14 h upp med tåg.
Nice!

Så som ni förstår blir det torrt på bloggfronten en tid framöver.
Har ingen tillgång till internet där, men förmodligen inte överdrivet mycket att skriva heller.
Ha det gott alla glada.
Glad påsk!!!

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0