Fågelfobi på TV

En person vid namn Rosi har skrivit på min blogg gällande min fågelfobi.
Det är tydligen fobidokumentär på gång, och ev. att min situation är värd att berätta om.
Jag funderade lite kring min fobi idag, hur pass allvarlig den är.
Det blir främst problem när jag går på stan då duvorna är det enda jag fokuserar på.
När jag ska på stan vill jag gärna ha någon med mig som jag kan gömma mig bakom.
Har även några skräckupplevelser från gärdena hemma i Slaka.
Minns när mamma fick hämta mig med bil hos Clink och Ampi efter att jag sett en fasan.

Jag kommer ihåg ett program som sändes på TV för flera år sen, där människor fick möta sin fobier.
Någon blev t.ex. instängd i ett rum med ballonger.
Klarade de detta fick de en ganska skaplig summa pengar.
Skulle jag klara av att bli instängd i ett rum med exempelvis 100 höns?
Jag tror faktiskt inte det.
Blir nästan lite tårögd när jag bara funderar kring det.

Kommentarer
Postat av: Ampi

GÖRT!! För tjyven!!

2008-05-07 @ 21:32:55
URL: http://ampi.blogg.se
Postat av: janet

vad var du orolig för att fasanen skulle göra ?
picka dej i ögat? du vet att jag har blivit pickad i ögat av min gammla höna estmeralda va ? det börjae blöda i ögonvitan..

2008-05-09 @ 18:34:56
URL: http://chanetten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0