Harrys luktar bajs

Igår efter Anna-Lenas examensfest (som var mycket trevlig) begav vi oss till Harrys.
TobbChall var hemma över helgen vilket var väldans sköj.
Åter till Harrysbesöket.
En av festdeltagarna hade fixat upp oss på gästlistan, vilket innebär att man går in via Riva.
Därinne mötte vi direkt Erik och Peter som anslöt sig till gänget.
"Mot Harrys", utbrast vi i kör.
Väl inne på Harrys möts vi av en dov men ack så äcklig doft.
Vad är det för partypruttare som nu varit i farten var det nog flera som tänkte.
Stankens styrka ökade i mycket snabb takt.
Dansgolvet där uppe gick inte att vara på.
Vi försökte då ta oss ner på nedervåningen, men dit hade de inte öppnat än.
BK fick bli en sista utväg.
Dit kom vi dock aldrig, för på vägen dit ser vi hur det rinner ut vatten med klumpar i ut från en av toaletterna.
Nu var stanken så brutal att kväljningarna började komma.
Det fanns bara en utväg och det var UT.
Fick pengarna tillbaka på Riva och gick vidare till Platå.
Dit fick vi fribiljetter, så kvällen blev billig.
20 kr för garderob och 40 kr för två cola.

Det roligaste förrutom att se alla människor som samtidigt höll för näsorna var att Stickan, aka Harry, med kompanjon stannade kvar på schlagerdansgolvet.
De anslöt sig till gänget på Platå flera timmar senare.
Detta är ett mysterium för mig då stanken, helt ärligt var det värsta jag känt i hela mitt liv.

På väg hem, ca 01.30 mötte jag slambilen som troligen kom från Harrys.

I natt har jag drömt om detta trauma.
Drömde att vi var kvar på dansgolvet och att vattnet med klumpar i började rinnan ner vid alla utgångar.
Vilket då innebar att vi var instängda, såvida vi inte ville bli duschade i det på vägen ut.
Usch!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Östlin

Erkänn att det var du som hade pruttat? Hihi!

2008-05-18 @ 16:49:14
URL: http://www.hinseberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0