Heldag

Drog iväg till stan vid ett för att lägga ett sol med Sofia och Hanna.
Vi stekte (solade) ett tag, sen kom Knutte, Ludde och Robban förbi.
Vi gick upp till city för att inhadla lite krubb som vi åt på SofMarts bakgård.
Martin lockade vi även ut, han var sjukt sliten efter sin kryssning.
När de flesta gått hem la jag och Sofia ett kik på Änglagård.
Jag måste ha sett filmen 1000 gånger eftersom jag kan alla repliker utantill.
Mamma kom in till stan strax innan sex.
Hon och jag tog en tur runt strandpromenaden.
Vädret är så kanongr8!
Härlig söndag har det varit.
Söndagsångesten har inte innfunnit sig, kanske eftersom jag inte festat i helgen och därmed inte är sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0