Semifinal1

Så, då var första semifinalen avklarad.
Gissade rätt på följande länder:
Azerbadjan
Norge
Bosnien
Armenien
Rumänien
Ryssland
Grekland


Hade tippat på Irland, kalkonen ni vet.
Som tur var gick den inte vidare.
Israel tog en finalplats vilket glädjer mig, har börjat gilla den.
Finland hade jag inte tippat på, men hade hissat en liten varningsflagg.
Fattar inte riktigt hur den kunde gå vidare.
Finsk hårdrock känns ganska ute.
Polen var också en tråkig överraskning.
Kunde det bli mer krystat?
Synd att inte Slovenien inte gick vidare.
Hoppades även på Belgien, men icke.

Ryssland satsar järnet med fiolproffs och Plusjenko.
När Dima Bilan slet upp skjortan jublade jag, eller nej, nu ljuger jag.
Det var bland det töntigaste jag sett.

Tror Armenien tar hem hela tjotabaloet.
Enda nackdelen är att Grekland påminner väldigt mycket om den, vilket kan göra att de delar på rösterna.

Har även gjort en iakttagelse gällande de tävlandes frisyrer.
Löshår, löshår och åter löshår.
Tror inte det blir mindre av den varan i nästa semifinal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0