Sömnsjuka?

Idag har jag typ bara sovit.
Gick upp sent, la mig på soffan o kollade på TV.
Försökte sen läsa ut Den ryska vännen, men den är fortfarande inget annat än sömnmedicin.
Har ett löfte om att läsa ut alla böcker jag påbörjar, ett löfte jag ångrar nu.
Somnade med boken på magen.
Har alltså typ bara sovit idag.

Imorgon ska jag jobba min första dag på en vecka.
Var sjuk i början av förra veckan, samt ledig andra halvan iom Valborg.
Hur ska jag orka mig upp 06.45 när klockan ringer?
Tror dessutom att det är en stadsvandring inplanerad med barnen.
Ser ni en fröken som i sömnen leder en drös med ungar är det jag. :)


Blir trots allt skönt med de vardagliga rutinerna.

Sova 22.30, vakna 06.30.

Det är så livet ska vara, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0