Vattenblåsa i ögat

I söndags utanför SofMart satt jag och Sofia och inspekterade hennes tusentals vattenblåsor som hon fått på fötterna efter långpromenader.
Sofia började sticka hål på dem med naglarna.
Hennes teknik var helt outstanding då vattnet i blåsorna sprutade ut likt fontäner.
När alla blåsorna var tomma började vi leta på mina fötter.
Sofia hittade en som hon gladeligen satte klorna i.
Vattnet sprutade ut och hamnade rakt i hennes öga.
Hahahaha, så roligt det var!
Grabbarna som också var med denna dag så lite mer tveksamma ut.
Jag är medveten om att detta var ganska äckligt, men ju äckligare desto roligare.
I de flesta fall i alla fall.

Kommentarer
Postat av: janet

det här var utan tvekan det värsta jag hört, jag sitter här med svettningar och tårar i ögonen och vet inte hur jag ska kunna göra mej av med dessa tankar och bilder jag har i huvudet nu..

2008-05-13 @ 18:19:29
URL: http://chanetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0