Back to work

Idag var det segt när klockan ringde 06.45.
Sov oroligt hela natten, var stressad över att försova mig och missa min kaffevecka. :)
Barnen dundrade in 08.20, och helt plötsligt var man igång igen.
Det bästa med mitt jobb just nu är att eleverna är väldigt positiva.
Tror alla tyckte att det var kanon att vara tillbax från lovet.

När eleverna gått hem kom två lärarstudenter och intervjuade oss inför deras examensarbete.
Det är roligt att få frågor om sitt jobb, det ger en tankeställare.
Får lite bättre koll på vad man håller på med när man får sätta ord på det.
Kom hem ganska exakt 16.00.
Åt, tittade på TV och sov.
Sjukt trött efter första dagen, men det blir bättre ju fler dagar som går.

Nu ska jag leta efter några bra matteuppgifter om klockan.
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0