Bröllop och återträff

Så, då var höstens mest hektiska helg avklarad.
På fredagen var det återträff med stans alla 82:or.
Riktigt roligt, men samtidigt ganska sjukt när så många kända ansikten var på ett och samma ställe.
Skönt att mina gamla klasskamrater var sig lika iaf. :)

Dagen därpå väntade bröllop.
Erika gifte sig med Hovig i Norrköping.
Hovig är syrian vilket speglades i bröllopet och festen efteråt.
Vilket drag asså!
Dock kände jag mig lite lätt efterbliven emellanåt då man inte riktigt hängde med i danserna och de olika maträtterna.
Jag hoppas inte att de som flyttar till Sverige känner detsamma när de ska ta del av vår kultur.
Jag menar att en kväll är det ju roligt, men det skulle vara rätt jobbigt om det var så varje dag, att man fattade nada.

Tyvärr glömde jag min kamera i festlokalen, och den har ej återfunnits.
Så några bilder kan jag inte bjuda på.
Inte på ett bra tag framöver tyvärr, då en ny kamera inte ligger överst på min ekonomilista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0