Julfest på jobbet

I onsdags hade vi julfest på jobbet, på kvällen alltså, för personalen.
Det var knytkalas med många goda pajer bland annat.
Vi drack glögg och åt pepparkakor också.
Efter maten spelade vi julklappsspelet, det där när man slår med tärningar.
Jag har aldrig spelat det innan.
Satan vad roligt det var, trots att K.Larsson gick hem tomhänt.
Kan ju säga som så, att om mer än hälften av spelets deltagare är 50+ och dessutom kvinnor blir det krig om Björn Skifs skivor.
Själv hade jag siktet inställt på uppföljaren till Flyga drake, men det sket sig som sagt.
Bla bla, kul var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Hanna Ericsson

Du kan få låna boken av mig karro.. jag har ju lånat så mycket av dig!

2008-11-28 @ 18:01:09
Postat av: Karrow

Tack Hanna! Jag tror även min mamma har den :)

Har ett par böcker som ska läsas innan.

2008-11-28 @ 19:10:19
URL: http://karrowbarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0