Ont i halsen

Nu kommer ett gnällinlägg.
I onsdags efter halva studiedagen fick jag ont i halsen.
Det kom från ingenstans.
Eftersom jag var sjuk på förra studiedagen bet jag ihop och genomförde hela dagen.
Däckade när jag kom hem, sov till jag skulle upp torsdagmorgon.
Vaknade i en sjö av svett.
Hade ett inskolningssamtal inbokat direkt på morgonen, så det var bara att vräka i sig Ipren och cykla iväg.
Arbetsdagen gick hyfsat bra.
Åkte hem ganska direkt efter att barnen gått hem.
Däckade igen, vaknade ett par gånger i nya svettsjöar.
Jobbade även idag då ytterligare inskolningssamtal var inbokade.
Är så grymt skönt att det nu äntligen är helg.
Tror inte jag har någon feber, men halsen gör ondare än någonsin.
Det blir te och halstabletter.

Så, då vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0