Stressad

Jag har några hektiska dagar framför mig, vilket gör att jag känner en viss stress.
På fredag ska jag först ha fredagsfika på jobbet.
Vad ska jag bjuda på???

På kvällen är det återträff, och jag har erbjudit mig att ha förfest för mina gamla klasskamrater.
Det skulle ju vara lägligt att städa lite innan dess.

På lördag är det bröllop.
Har inhandlat allt utom skor.
Vad ska jag ha på fötterna?
När ska jag hinna ner på stan?

Imorn är det jobb till typ 15, därefter hem för att tvätta samt öppna dörren för en hantverkare som ska fixa det sista på mina nya ventiler.
Ska jag hinna ner på stan under en maskin tvätt?
Det måste nästan bli så.
På fredag kommer jag inte hinna då gästerna droppar in från 16.30,

Har varit kass på att träna i veckan, så imorn och på fredag ska jag dessutom hinna till gymmet.
Ev. att det blir en löprunda någon av dagarna istället.
Det är mindre tidskrävande.

Så vi hörs inte förrän tidigast söndag.
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0