Arbetsveckan med stort A avklarad

Den här veckan har jag typ varit arbetsplatsförlagd 10h per dag.
Det har varit möten, vikarieplanering, utbildning och konferens.
Har även haft mina två första utvecklingssamtal.
De gick mycket bra vilket känns skönt inför nästa veckas samtal.
Utöver det har jag som vanligt satsat på att samla ihop ett rejält antal poäng till poängjakten.
Känns ganskA skönt att det nu är helg.

Ikväll ska jag till Linn och se Idol.
Imorn åker jag och Erik till Sthlm där vi ska träffa Hanna och Fidde.
Det blir shopping samt party.
Har ett huvudmål med resan och det är klänning till bröllopet.

Tiden bara rusar iväg.
Snart är det höstlov, därefter är kommer återträffen och bröllopet.
Sen är det väl jul, med ett eventuellt besök till Thailand. :)
Måste säga att höstterminen hittills har varit en av mina bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0