Helgen

I fredags la jag ett slagg så fort jag kom hem från jobbet.
Var sjukt trött efter torsdagens sena kväll med föräldramöte.
Vaknade till liv lagom till Idol, sen gick jag bort till Sofia och Martin där det var fest.
Jag tog det lugnt, var inte i mitt esse.
Spenderade några timmar på Platens.
Det var ganska tråkigt då ingen ville dansa, utan hellre hänga i baren som ett par lodisar. :)
Lördagen ägnade jag till större delen åt Läckbergs Predikanten.
Fortsatte mitt uberhurtiga liv med en löprunda framåt kvällen.
Sen blev det TV för hela slanten.
Gick och la mig riktigt skapligt.
Igår, söndag blev det ett gympass.
Körde gärnet på crosstrainern, härligt!
Klockan två kom mamma och hämtade mig och Sofia.
I Slaka stod baconbiff på bordet, mormors specialitet.
Till efterätt blev det persikohalvor med grädde och glass.
Tur att cykeln är trasig så att jag kunde förbränna denna kaloribomb i dag, både till och från jobbet.
Jag syftar alltså på powerwalk, utan stavar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0