Höstlov

Jag som har världens bästa yrke har självklart ledigt en vecka nu.
Höstlov, yes box!
Igår ägnade jag dagen enbart åt att vila upp mig efter helgens bravader.
Varvade sömn med läsning av Flyga Drake och att kika på One tree hill.
På kvällen tog jag mig i kragen och begav mig tillsammans med Sofia till gymmet.
Det blev ett 90 minuterspass vilket känns idag.
Härligt!

De resterande dagarna av lovet ska jag shoppa, storstäda, tvätta, ev. göra ett besök i Finspång och Norrköping samt åka till skolan och jobba några timmar.
Idag får det bli shopping. :)
Vill ha en ny höstjacka samt en klänning till bröllopet.
Några varma och snygga tröjor skulle inte vara fel heller.

Återkommer!
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0