Höstlovet är slut

Så, då var lovet slut.
Ska jag vara helt ärlig så känns det ganska skönt,
Jag blir så slö när jag är ledig en längre tid.
Att gå och träna har känts jättejobbigt, trots att jag varit ledig hela dagarna.
Har dock hunnit med lite aktiviteter.

I tisdags blev det storhandling på Maxi med mamma och Sofia.
I onsdags tvättade jag kläder och fönster.
Igår var jag på stan med Malsjö och hennes lillasyster.
Fick hela bröllopsoutfiten inhandlad, skönt!
Idag har jag jobbat ett par timmar samt gjort stan osäker med mamma.
Köpte present till Sofia, och grejjer till min Halloweenutstyrsel.

Har varit på gymmet i mändags och igår.
I onsdags tog jag en kort sväng i Rydspåret, hade sjukt dåligt flås av någon anledning.
Har utöver det tagit ett par längre höstpromenader i det härliga öststatsvädret.

Ikväll blir det Idol hemma hos mig, kom förbi om ni inte har något för er.
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0