Möhippan med stort M

Klockan åtta i lördags morse mötte jag upp Sofia utanför Erika.
Vi dekorerade hennes cykel under total tystnad.
Därefter stack jag iväg till Yngves där jag väntade in Erika.
Hon fick en lapp där det stod att hon skulle cykla vidare till Linds café.
Jag tog min cykel och cyklade iväg till Emelie där vi alla skulle äta en gemensam frukost, och dricka champagne.
Efter frukosten fick Erika måla av Linköpingsborna.
Det visade sig dock att Linköpingsborna är ett riktigt torrt folk.
Som tur är finns det lodisar och andra mentalt rubbade människor som gärna ställde upp som modeller.
Klockan tolv satte vi oss på bussen, Erika fick ha på sig ögonbindel då destinationen var hemlig.
Alla bussens övriga passagerare skötte sig exemplariskt och höll käften om vart vi skulle.
På bussen höll Erika allsång, Anders Lundin bör vara orolig.
På båten åt vi buffé, drack en stor mängd öl och dansade.
Framåt småtimmarna var det storm på Östersjön.
Vi fick hålla i oss på dansgolvet för att inte ramla, men det var lite roligt.
Sofia och jag gick och la oss först av alla, halv fem.
Det säger ju en del om möhippans deltagare.
Rejält kul var det.
Tack Erika för att du är den lättaste människan att ordna en möhippa för.
Tror inte jag känner någon som är så positiv och glad som dig!


Titta vilken fin cykel.


En sann konstnär.


En av våra bussvänner hittade vi på Puben.


Pretty Woman


Sara, Ida och Malin


En kille missbrukade sitt förtroende att lukta efter svettlukt, och tog istället chansen att smaka på Palmolives deodorant.


Oj, Sofia mådde lite illa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0