Snart helg igen då

Ännu en vecka börjar närma sig sitt slut.
Arbetsvecka iaf.
Har en hysterisk helg framför mig, med en fet möhippa inplanerad.
Skriver inget mer om det här med rädsla för att den blivande bruden ev hittat hit.
Hon vet redan att det blir av på lördag, så det är lugnt att jag avslöjar.

Ska även hinna med att träffa TobbChall som är på besök i helgen.
Det blir en spelkväll hos Mr Gunnar på fredag.
Trevligt!

Nästa vecka är det lov.
Skönt!
Jag trivs som bara den på jobbet, men känner att jag behöver lite vila.
Den här veckan och den förra har jag irrat runt som en senil gammal tant på jobbet.
Förlägger saker, samt glömmer vart jag är på väg mitt i språnget.

Nu ska jag snart iväg o träna, hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0