Stockholm

Igår 07.55 åkte jag och Erik till Stockholm.
På stan mötte vi upp Hanna och Fidde.
Jag letade efter klänning till bröllopet.
Hittade några fina, men inhandlade ingen.
Ska innan jag köper någon prova en klänning som Clink hade på ett bröllop i somras.

Efter stan åkte vi till Telefonplan där Fidde bor.
Jag och Hanna gick till ICA, och grabbarna hämtade bilen.
Sen åkte vi hem till Hanna och fikade.
Gjorde oss iordning, sen blev det bilfärd tillbaka till Fidde.

Vi slängde snabbt ihop en tacos.
Efter maten kom Fiddes nya fling förbi med hennes två kompisar.
Vi spelade När och Fjärran.
Killarna mot tjejerna, vi förlorade tyvärr.

Sen åkte vi till Söder och gick på "Ett ställe".
Där var det kul, det dansades en hel del, vilket jag gillar.
Blev en relativt lugn kväll, var riktigt pigg idag.

Hanna och jag åkte in till stan för lite mer shopping.
Köpte strumpor och en kofta.
Klockan två hoppade Erik och jag på bussen, var hemma halv fem.

Såg tre kändisar under detta besök.
Sofi Farman från Aftonbladet, Jan Malmsjö och Idol-Johan.
Helt klart godkänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0