SuperSöndag

Vaknade strax innan nio i morse, valde då att sova en timme till.
Vid tio gick jag upp, åt frukost och cyklade sen iväg till gymmet.
Tränade i 1,5 h, var mycket effektiv idag.
Därefter cyklade jag hem i regnet, duschade och åt lunch.
Rensade sen ur garderoben.
Sommarskor och sommarjackor fick ta hissen ner till källarförrådet.
Kvart i fyra kom pappa och hämtade mig.
Vi åkte till IKEA där jag inhandlade en ny datastol, en liten byrå samt en skohylla.
Var hemma igen inom en timme.
Sen dess har jag legat på golvet och monterat.
Nu är allt äntligen klart, skönt!
Det blev riktigt bra måste jag säga.

Problemet med min lägenhet just nu är förvaringsutrymmen.
Nu är klädproblemet tillfälligt löst.
Frågan är hur jag ska göra med böcker, skivor och filmer.
Bokhyllorna börjar bli fulla och det finns inte plats för nya eller större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0