Energiknippe

Är det någon dag jag har extra energi så är det lätt fredagar.
Känns som jag orkar hur mycket som helst då.
Idag slutade jag egentligen 12.45, men la ett jobb över till 15.45.
Nyttjade min förtroendetimmar så att säga.
Det sattes upp fina lejon på väggen.
Lejon som barnen gjort då vi jobbat med bokstaven L den här veckan.
Nästa vecka ska de få göra igelkottar.
Ni kan ju gissa vilken bokstav vi ska jobba med då. :)
Sen har jag planerat upp nästan hela nästa vecka.
Kopierat material och satt ihop fina häften.
Sen har jag även städat lite i vissa av barnens bänkar.
Det började med att jag skulle leta efter böcker, men då jag inte hittade dem pga röran blev det en liten städning också.

Nu ska jag ta helg med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0