Söndag

Sofia somnade på soffan här igår.
Skönt för henne, men jag vaknade ganskA många gånger.
Min lillasyster har nämligen förmågan att snarka rejält.

Igår kollade vi på två och en halv film, så imorse kollade vi klart på den sista.
Mitt stora feta grekiska bröllop var det.
Vi har även käkat brakfrukost med ägg, kalkonmackor och yoggi.

Nu underhåller jag mig med Vem vet bäst.
Det sänds typ hela dagen.
Älskar frågesporter!

Någon promenad har jag inte begett mig ut på än, så snart ska promenixkläderna på.
Det kommer säkert ett störtregn lagom tills dess.
Regn kan dock inte stoppa mig då jag redan fyllt i en timmes promenad på poängjakten.
Poängjakten är en tävling på jobbet där det ska samlas poäng, poäng man får efter hur mycket man motionerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0