Bråk, bråk och åter bråk.

Jag skriver rubriken med ett leende på läpparna för det är ganska roligt faktiskt.
Var på en ganska blöt förfest hos Malin i lördags.
Jeanette var här, och då brukar det bli lite härjigt.
Vi gick en sväng till Strandgatan 2, men det var sådär, så vi gick vidare till Harrys.
Där var det roligt, men ett flertal idioter hade också hittat dit.
Vi hade "den galna toalettkötjejen", som skrek och härjade om att jag hade trängt mig, vilket jag inte hade gjort.
Sen var även " den skitfulla danskillen" där, som vinglade runt så att Sofia tappade ut en hel cola.
Det blev inte bättre av att hans vänner var stört jobbiga och inte fattade när vi försökte få undan honom.
Sist träffade "sluta puttas på dansgolvet-tjejen" som anklagade oss för att puttas på Harrys minimala schlagergolv, där det brukar vara så lugnt med otroligt mycket svängrum...inte.
Höll på att hamna i tre bråk, där vi var oskyldiga i samtliga fall.
Stört, men en aning roligt när vi pratade om det igår.
Sofia blev så trött att hon kläckte följande guldkommentar till en av bråkstakarna:
"Asså, slutar du inte så smäller jag till dig."
Hahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Göran

Att livet är en fest när det är bråk man söker förstår jag mig inte alls på, tråkigt att det skulle bli så...hoppas det inte blev något schlagerbråk i lördags, vad tyckte du om startfältet?

2009-02-09 @ 11:07:32
URL: http://schlageroskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0