Nya planer

Har tappat suget när det gäller den här bloggen.
Att blogga om mitt liv känns ganska trist, då jag inte gör mycket annat än jobbar, tittar på film, lyssnar på musik och läser böcker.
Har en ny bloggidé som enbart kommer inrikta sig på musik.
När jag startar upp den kommer den här bloggen få ligga på is.
Vad som händer därefter vet jag inte, antingen lägger jag ner karrowbarrow.blogg.se, eller så kanske jag fortsätter.
Den nya bloggen och dess adress kommer annonseras här så fort den är färdig.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Göran

Spännande...ska vi gräva upp oskarola igen inför esc kanske?

2009-02-27 @ 23:30:36
URL: http://schlageroskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0