Omberg

Igår beklagade jag mig över hur tråkigt det är med sportlov.
Idag är jag av en helt annan åsikt.
Jag hittade nämligen på något idag, utöver att titta på How I met your mother eller tränade.

Tillsammans med Clink, Malin och Axén åkte jag till Omberg.
Det blev en rejäl promenad.
Var ute i skogen i tre timmar, varav i över två timmar vi gick.
Vi hade ett litet stopp då vi grillade korv och drack varm choklad.
Riktigt friluftsliv med andra ord.
Hurtiga var vi också, och tog oss upp ända upp till toppen, Hjässan.
Var inte det bästa vandringsunderlaget med is och snö, men vad gjorde det.
Malin hade det iofs lite jobbigt med sina hala skor, men vi löste det genom att hon fick åka plastpåse ner för de värsta backarna.
En toppendag var det med andra ord.
Tack tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0