One tree hill = 7th heaven

Jo, det är tyvärr så.
Inget ont om 7th heaven som är en alldeles underbar serie, men jag vill att One Tree Hill ska vara just One Tree Hill.
Lucas och Peyton är ju typ det mesigaste paret i världshistorien.
Sen har vi mamma Hailey med sina söner Nathan och vad nu minstingen heter.
Brooke och producenten blir nog snart också snuskigt lyckliga.
Verkar till och med som om pappa Dan börjar bli god.
Härligt att Mouths liv är skit i alla fall, trots att mitt intresse för hans intriger är lika med noll.
Nu väntar jag på att serien vänds upp och ner.
Lite tragedier tack!

Ps- I verkliga livet önskar jag de flesta lycka, men nu är ju detta en TV-serie. Ds

Kommentarer
Postat av: janet

ja det är vår, har haft honom i 2 veckor, eller vi har honom på prov än så länge men vi kommer nog behålla honom =)

vad bra,, rocka fett var ordet!

syns då! =D

2009-01-22 @ 09:34:10
URL: http://chanetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0